Saturday, April 2, 2011

KAT TUISYEN

kehadapan blogku,td kol 8 g tuisyen subjek fizik..balik kol 10 tros on9..hehe..keje rutin n wajib tuhh,,adela sorng mamat ni name faiz..ade ke patot die kate aku tambah dose sebab kutok2 n perli cikgu dlm blog??!!haishhh,aku dah tulis kn dalam blog aku nie yg aku bukan sekadar kutuk,cewahh,tp aku bg nasihat kepada ckgu2 di luar sane ambil iktibar.aku bukan nk kutok sgt n bagi owg tgok+menambah kn dose sedie ade,tp yelah,mnusie nie ade je ketakpuasan hati die ue..so,layan jelahh,ape yg penting,aku ckp mende yg betul..dlm agame mmg la ade ckp xbaik mengumpat n menyatakan kesalahan owg len tp xslah kalau kite bersifat utk tegur dan utk mmberi pengajaran kpd owg len..


yg itu bab blog..
dah la ckp aku bising dlm kelas tuisyen..helo???die xbising ke???ketuk dulang paku serpih,kate owg die yg lebih!!tuiii..lgpon,jgn jd hipokrit bole x???dah kite jenis yg suke gelak2 n having fun,xslah kite tunjukkan kehappeninggan kite ue...kalau smue owg nie same je dlm dunie msti kite rase bosan kan??sbb itulah allah cipta manusie nie len2 characteristicnye..supaye kite sling memahami n melengkapi di antre satu sme len..wlaupun xsmue owg kite bole rapat kan??misalnye kite,dlm 1 kelas yg same...kite kwn ngn smue owg kan??tp ade geng kite ade yg x...ade yg kite boleh rapat n ade kwn yg kite xboleh nk rapat n xsesuai ngn personaliti kite..lgpon ,allah dah tetapkn siape kwn2 kite..itulah sbenarnye jodoh kite ngn kwn2...dlm dunie nie ade yg boleh ade yg xboleh kan??ade yg boleh kite dpt n ade yg x..kwn pon same..bg ak kwn nie sgtlah penting..bab kwn nie aku nak sentuh dlm post yg seterusnye..sblom ue cte sal knape kite ade kwn yg boleh rpt n knape ade yg kite xbole rpt??bg ak,ianya satu lumrah,tanyelah mane2 kwn skali un mesti mcm ue jgk..xpayah tgok jauh2..ngn adik bradik un kite berenggang kan??wlaupon dok 1 umah???tgok,sudah terang lg bertorchlight hujah aku nie..hehhe





mengikut kajian,jika kite gembire+senyum,boleh hilang kn stress n minda jd fresh..



sekiann...

No comments:

Post a Comment