Friday, April 1, 2011

this is the JOURNEY OF MY LIFE





hey:DD
dah lame dah xactive dlm brblog nie..adoii..mlsnye nk tulis..biase gune blog wat assignment ict je..blog yg 1 ag plak dah trblok..lupe password daa..ape yg penting,skrng kte bkk bku bru.haha..sblom ue,my name is amirul amri,full name is muhammad amirul amri bin abdullah..tu bru intro.haha..what do u know about me??sesape yg xkenal amirul amri ni mesti ckp,amirul nie sorng yg mulot lepas,gelak cm setan(suke aty aku la,mulut aku,i juz be myself),dll.but im that kind of person yg peramah,suke tlg kwn,menghargai kwn2,suke kpd keunikkan.cite2 ak un pelik..aku nk jd sesuatu yg org xpenah jadi..ak sukekn kelainan..its my ambition for future...aku nie gile it skit..klu sehari xbkk fb rase xsedap bdn jek..ade je yg xkene..hahaa...at least kene bkk jgk tgok2 notifications n profile owg..i think thats enough for intro n if u wanna know me,just chat and msg me on fb..i will reply u :)
just want to say,hepi to meet u even i dont know who u are and this is the journey of life of AMIRUL AMRI's^^



(this is who i am)





(me drinking some water)

No comments:

Post a Comment